İdari İşler Asistanı

Zero Second (www.zerosecond.com.tr) Levent Ofisimizde görev alacak, “İdari İşler Asistanı” ekip arkadaşları arıyoruz.

Genel Nitelikler

  • Üniversite veya Yüksekokul mezunu,

  • Tercihen İdari işler veya ön muhasebe konusunda deneyime sahip,

  • İletişimi ve Organizasyon becerisi kuvvetli,

  • İş ve süreç takibi, sonuçlandırması konusunda başarılı,

  • Satın alma konusunda yetenekli,

  • Sonuç odaklı, takipçi ve dökümantasyon becerisi güçlü,

  • Gelişim odaklı, öğrenmeye açık, öğretilen işleri hızlıca kavrayabilecek,

  • Dinamik bir çalışma ortamına uyum sağlayabilecek,

  • MS Office programlarına ve Internet kullanımına hakim,

  • Prezentable, diksiyonu düzgün; güçlü iletişim ve ikna becerilerine sahip,

  • Ekip çalışmasına yatkın,

  • 20-30 yaş arası Bayan.

İş Tanımı

Şirket tarafından belirlenen pozisyonun sorumlulukları aşağıdaki gibidir;

  • İdari işler departmanında görev alacak,

  • Fatura kesilmesi, fatura girişi ve kontrolü yapabilecek,

  • Mutakabatların yapılmasını sağlayacak,

  • Gelen-giden evrak, kargo takibini yapacak,

  • Ofis ihtiyaçlarının satın almalarını yapabilecek

  • Seyahat, otel, uçak rezervasyonlarını gerçekleştirecek,

  • Gerekli tüm yazışmaların takibini yapıp, evrakları şirket sistemlerine uygun olarak dosyalayıp ve ilgili yerlere zamanında ulaştırılmasını sağlayacak,

  • Müşteri sözleşmelerini hazırlayıp, imza süreçlerini takip edecek,

  • Planlama, organizasyon, dosyalama, raporlama, iş takibi ve yazışma faaliyetlerini gerçekleştirecek,

  • Personele teslim edilen zimmetlerin süreçlerinin takibini yapacak,

  • Şirket içi organizasyonları düzenleyecek,

  • Ofisin genel düzenini yönetecek,

  • Ofisi asiste edebilecek çalışma arkadaşı aramaktayız.

© 2016  Zero Second® Bilişim Sistemleri | 0212 270 71 21

  • LinkedIn Social Icon