Güvenlik Ürün ve Servis Yönetimi Kriterleri


Siber tehditler hayatımızın bir parçası olarak yaşamımızın her alanında karşımıza çıkmakta. Geçtiğimiz yıllarda hızla artış gösteren siber saldırılar, kurum ve şirketlerin bilgi teknolojileri departmanlarının korkulu rüyası oldu. Dell Security’e göre, malware ataklarının sayısı 2016 yılında ikiye katlanarak 8.19 milyara ulaştı.

Güvenlik ürün ve servislerin yönetiminde 5 önemli kriteri sizin için derledik;

1. Bilgi ve uzmanlık: Ürün ve servis yönetimi, güncel bilgiye sahip ve bu konuda uzman olmuş kişilere ihtiyaç duyar. Sistemin güvenliğinin üst düzeyde kalması için, kişilerin kullandıkları ürün veya servisin hakkındaki bilgiye hakim olmalıdır.

2.Zamandan tasarruf etmek: Kişiler, verimliliği arttırmak için programlı çalışmalıdır. Zaman çizelgesine sahip olmak, kişilerin çalışmasına epey yardımcı olur. Güvenlik ürünlerinin ve servislerinin yönetiminde zamanlama çok önemli olmakla birlikte, doğru kullanılmalıdır.

3.Günceli takip etmek: Güvenlik ürünlerinin yönetiminde güncel bilgiyi takip etmek artık mecburiyet durumundadır. Edinilen bilgileri derleyip şirket güvenlik politikalarına uyarlanması gelecek tehditlerin öncesinden engellenmesini sağlar.

4.Erken tehdit tespiti: Saldırı anında alınacak çözümlerin, kurumlar için pek yeterli olmadığını geçmiş tecrübelerden biliyoruz. Siber güvenlik alanında proaktif planlama ve çözüm oluşturma kurum için hayati önem taşımaktadır.

5.Düzgün bütçe kullanımı: Siber güvenlik ürünleri fiyat açısından sınırı olmayan bir dünya. Kuruluşun ihtiyaç listesi, ürünün Fiyat/Performans oranı gibi kriterleri en doğru şekilde belirlenmelidir.

Detaylı bilgi için support@zerosecond.com.tr adresinden uzmanlarımıza başvurabilirsiniz


Son yazılar
Arşiv

© 2016  Zero Second® Bilişim Sistemleri | 0212 270 71 21

  • LinkedIn Social Icon